måndag 3 september 2007

Chill dag eller vad. Det måste ha varit all positiv energi som jag fått under helgen som gjort den här dagen så chill. A så måste det vara.

Födelsedagsfest va det i lördags. Va skit stressad innan eftersom vi hade upvisning inne i stan precis innan, men det gick bra till slut. Festen va jätte rolig verkligen. Jag behövde det. Behövde ha alla mina nära och kära med mig och ha det roligt. Vi dansade, skrattade, åt och ah....det va roligt XD Jag vill verkligen tacka alla som var med. Ni har gett mig en oförglömlig kväll. Visst det kanske inte va vääärsta grejen, men att ni ville komma och vara med mig betyder så mkt ändå.
Och till dom som inte kunde komma vill jag bara säga att det var synd, men det kommer fler fester ;)

Men ah, det har varit en bra dag iaf. Hade individuella val, fick ensembel ^^ Det kommer att bli chill. Och efter skolan så tog jag en promenad med Sofia. Det va jätte skönt väder ute. Känns som om jag har så mkt att säga egentligen, men det kommer inte fram riktigt så det får räcka såhär.

See ya, take care