onsdag 29 augusti 2007

Go Nadja It's Your Birthday....?

Aa, nu så är man sexton då. Man är sexton och sitter ensam hemma framför datan...tragiskt ju. För tillfället, men ändå typiskt att det ska bli så. Under skoldan däremot har det varit andra bullar. Hälsningar från alla håll och kanter ^^ I love my friends. Och så kom Sofia och muntra upp mig med en chockladkaka bara till mig XD

Tack till alla iaf som har kommit ihåg min födelsedag :) Och ni andra, ja ni ska få se vad som händer med er sen...heh skoja bara. Jag kan inte klandra andra om jag själv inte kan hålla reda på alla födelsedagar. Men helt som jag trodde att det skulle bli blev det inte. Antar att det e sånt som händer när man har för höga förväntningar :/ Min familj skulle iaf kunna må bra och vara hemma med mig, men inte ens så kan det vara. Istället så har min farsa precis kommit och min morsa är på akuten med min brorsa. Dom kommer hem snart iaf och min farsa är snäll och gör en rulltårta till mig. Plus att sofia, kajsa och anela kommer snart I think =)

Men aja, ska se om farsan behöver hjälp. Då har man dessutom nåt annat att tänka på en den halvt tragiska kvällen. Hoppas det blir bättre sen bara...

See ya, take care!