fredag 5 oktober 2007

Here we go

Nu så tar jag farväl...för helgen ^^
Om en timme eller så så sitter jag på bussen till öhm, Ursvik tror jag att det var. Ska bli skönt att komma bort en helg. Klart att jag ändå vill vara kvar hemma med mina underbara kompisar och min käraste familj, men jag behöver vara lite för mig själv. Min sjäääl behöver vila ut XD

Slapp dag för övrigt. Sket i skolan, åkte bara dit och käkade lunch. Gick runt i Handen C sen med Sofia och Kajsa. Köpte en mössa som jag inte fick köpa av morsan, hihi. Dumma mig. Men nu så ska jag dra vidare. Måste göra mina sista inköp som jag glömde göra när jag ändå var i Handen -_- såå typiskt.

Sofia, Kajsa, Anela, Silvia och Eve...kommer att sakna er. Fast det bara är en helg, men ändå. MIn käraste familj kommer jag också att sakna och många fler :P

See ya, take care!