tisdag 7 augusti 2007

Första

Hello out there

Så det här är min första blogg. Ser fram emot att skriva här faktiskt ^^

Vad man ska skriva dåra är lite svårare, det tror jag nog dom flesta har problem med i början. Jag känner mig iaf jätte mobbad för tillfället, men man vänjer väl sig tillslut eller nåt I guess.

Klockan är efter ett och jag borde verkligen sova. Har en låång dag framför mig imorn. Måste in till stan med brorsan för att byta lite kläder och sen så ska man träffa nåra kompisar. Det vet jag inte om jag ska se fram emot eller inte. Vet iaf att jag har ett snack som väntar på mig och det kan antingen sluta bra eller dåligt. Grejen är att jag inte ens vet vad jag vill och det gör mig så frustrerad. Jag brukar veta vad jag vill ha ut av nåt, men inte nu :/ Men aja jag får väl hoppas på att det går bra.

En sak har stört mig skit mkt nu på sista tiden. Jag har jätte svårt att hitta tillbaka till mig själv. Under sommaren har så många saker hänt så jag vet inte riktigt vem jag är längre. Bråk med bästisen, besvikelser från alla håll, familjebekymmer och en massa med annat har gjort att jag förlorat mig själv rejält. Folk som känner mig som läser det här kan kanske undrar vad jag bablar om, men det har jag insett på sistone. Har bara svårt att säga det eller att hitta rätt tillfälle att säga det. Det kan även vara så att jag är rädd för hur andra kommer att reagera när jag säger det. Eller iaf när jag säger det själv. När jag skriver det såhär så känns det så mkt enklare. Därför hoppas jag verkligen att dom som bryr sig läser det här.
Varje gång jag tror att jag har hittat tillbaka till mig själv så händer det nåt annat som ska förstöra allt, men det känns iaf tryggt att veta att min familj och Sofia är dom som får mig att inse vem jag verkligen är när jag verkligen behöver det. Det kan ta tid för mig att inse det ibland, men det är dom som hjälper mig mest. Jag kan tro att det är andra som tar fram mitt rätta jag, men det är inte så. Den personen som dom tar fram är iaf inte den jag vill vara, inte för alltid.

Det vart inte så svårt att skriva sen märkte jag. Kommer säkert vilja radera allt det här sen för jag kommer känna mig så dum.

Mer har jag inte att komma med just nu, så det är bara att kolla in imorn eller så för mer info om mitt tråkiga liv :P

See ya!

Inga kommentarer: