torsdag 9 augusti 2007

Mer gay än bögarna själva

Fick inte så mkt sömn igår kväll. Gick och la mig efter två tiden, men kunde inte somna. Hade för mkt i tankarna.

Har haft en riktig nice dag idag faktiskt. Skulle vara med Sofia, men morsan min hade planerat att vi skulle ta en sväng till Kista o spendera lite tid tillsammans. Det ångrar jag inte alls. Vi hade det jätte trevligt tillsammans. Hon blir så avslappanad när vi är själva och man ser verkigen att hon är sig själv, precis som jag. Hon får mig att inse att man verkligen är så gammal som man känner sig. Hon måste känna sig ung för hon kan få så mkt energi ibland. Och man ska inte snacka om hur hon beter sig. Värre än en unge ibland ska jag säga. Men det är gulligt, då vet man att hon verkligen är på ett bra humör ^^

Jag säger bara att alla som har sin mamma vid sin sida ska verkligen uppskatta henne. Man vet inte hur mkt hon har gjort och kan göra för en. Hur mkt hon undanhåller för en bara för att skydda en, saker som man inte kan förstå men som man kommer att få reda på när man väl är redo. Det är så mkt som min morsa undanhåller för mig och jag har så svårt att förstå varför. Men det är där riktiga kompisar kommer in i bilden. Utan Sofia så skulle jag aldrig förstå och acceptera att hon gör det för min och min brorsas skulle, för att skydda oss. Det är klart att det inte bara är hon som får mig att inse det, men hon är en av dom som påverkat mig mest. Tack, verkligen. Så uppskatta er mamma och pappa också såklart. Bara för att dom kanske inte visar och säger allt dom gör för er betyder det inte att dom inte gör nåt alls.

Haha shit, fick precis höra att dom vill förbjuda Teletubbies i Polen för att Tinky Winky är för gay. Hur sjukt är inte det, bara för att han bär handväska. Jag menar, jag visste inte om ifall han var tjej eller kille förän nyligen. Och ungarna märker knappast någon skillnad. Enligt Polens barnombudsman så sprider barnprogrammet homosexuallitet bland barn. Hur fan kan den göra det. Barnen vet inte ens vad det innebär. Sofias och min lilla diskussion om det hela.

Nave- I came, I saw, I conquered says:
jag tror inte ens att alla vet om det e en kille eller tjej
Nave- I came, I saw, I conquered says:
jag visste iaf inte vad han va
. sic says:
ne precis
. sic says:
dom e fan...transor!


Men mer har jag inte att säga för tilfället. Kanske kommer ett till inlägg lite senare.
See ya and take care!

Inga kommentarer: