fredag 10 augusti 2007

Pink Sucks!

Vilken dag. Det har varit en trevlig dag. Som alla andra dagar i stort sett.

Jag vaknade tidigt idag, eller runt tolv tiden med det får duga. Städade lite här hemma med brorsan sen så drogs det iväg till stan, ännu en gång. Skulle leta fram en rosa slips till honom som han måste använda till festen. Det finns fan inte rosa slipsar nånstans, typ bara i en butik.Som tog en liten stund innan vi hittade . Men efter det drog vi iväg till Orminge ännu en gång. Var meningen att det skulle vara "genrepet" inför Isas fest imorn, men det vart inte så mkt sånt. Alla som va där spelade mest biljard och ps2. Det var roligt det med. Lärde känna både Claudio, Gabbe och Jasmine lite bättre. Det är trevliga människor det ^^
Jag vet att jag kan vara jobbig med en viss person ibland, men jag vill att hon ska veta att allt bara är på skämt. Silvia, jag vet att du kommer att läsa det här tillslut. Förlåt för allt, det är bara på skämt. Och det vet du nog innerst inne ändå :P Du är för bra för att jag ska kunna mena allvar! Och Eve med ^^

Kom hem ganska sent. Trött och hungrig. Farsan hade varit jätte snäll och fixat pannkakor. Som ett tack för att vi hade städat hemma sa han.

Så imorn är det den stora dagen som alla väntat på. Hoppas allt går som planerat. Jag tänker ha det roligt iaf. Måste få min skönhetssömn nu. Natti natti!

See ya, take care!

Inga kommentarer: